Friday 14 September 2012

The End.

Selamat datang ke pengalaman berblogging, pengalaman menjadi seorang blogger. kadang-kadang blogger ini aku rasa seperti tiada kehidupan, bercinta dengan laptop, cerita pasal diri sendiri. that is why aku end aku punya blog lama. kemudian datang la the famous quote the end is the new beginning. Apa sebab aku tamatkan riwayat blog lama aku? biarlah cerita itu aku pendam sendiri. HaHa. tidak aku bosan bercerita pasal diri sendiri, aku rasa tak matang, aku rasa lawak semua nak cerita dekat blog contohnya bila aku marah, bila aku mabuk, bila aku bergaduh. Tetapi aku minat menulis, okey bukan kalau dalam komputer dikatakan aku minat menaip. aku minat bercerita tetapi aku tak berani lagi untuk menunjukkan bakat. I want to fly but i'm afraid i  would fall..but if i don't try then what would I be?

Thank you for reading. This is a thought of a mere human. Mana Tahu cerita aku boleh jadi inspirasi kepada orang lain, boleh membantu orang lain serta diri aku sendiri. 


The end is just the beginning, and this is my story.



No comments:

Post a Comment